onsdag 17 oktober 2012

Brända axlar, ny maträtt och förstudier till skolan

Träningen:

Kvällen börjar med ett axelpass. ETT GRYMT SÅDANT!

När jag tränar med någon får jag ut så mycket mer av mitt pass. Man pressar och taggar varandra. Hjälper varandra med tyngre vikter.

Idag praktiskt taget tvingade min sambo mig att gå på 18 kilos vikterna på axelpressen med hantlar.

DET GÅR ALDRIG, säger jag

KLART DU KLARAR DET, säger han

Jag hade aldrig fått för mig att gå på de vikterna om han inte peppat mig till det. Och vet ni... DET GICK SKITBRA! 5 reps utan problem, och fick hjälp med några reps till. Nu orkar jag knappt röra armarna...

Matlagningen:

Lagade en variant på den populära "RYSS-SOPPAN" nyss. Fast lite annorlunda och med ris. Supergod. Ska försöka komma ihåg att ta ett kort på maten vid lunchen imorgon så att jag kan lägga upp receptet imorgon kväll.

Plugg:

På fredag är jag tillbaka vid skolbänken. Då börjar vägen mot att bli Personlig Tränare. Ligger i soffan nu och läser första boken till kursen. Så taggad jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar