måndag 8 oktober 2012

Älska morgonpromenader.

En timmes promenad kl 05.00. Nästan vindstilla, kolsvart ute, lite kyligt men krispigt väder! Riktigt mysigt!

När jag ligger nedbäddad under täcket och klockan ringer kl 04.45 är det omöjligt för mig att förstå hur skönt det kommer kännas när jag väl är ute. Men det är helt jäkla underbart! Jag älskar det!

Att sätta på runkeepern höjer motivationen ett steg extra. Efter en timmes promenad får jag börja dagen på MINUS 350 kcal.

En lång varm dusch och frukost i lugn och ro. Kesellamousse med müsli och så lite kostplanering framför datorn.

Dagen börjar bra!






3 kommentarer:

  1. Det är lite för mörkt för min smak. t.o.m vid 06 när jag trampar hemifrån. det får gärna komma lite snö snart

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är mörkt, men är man två så kan det bli rätt mysigt. Jag gillar känslan av att vara vaken före alla andra :) Men jag förstår verkligen om man inte kan förstå mig! Själv längtar jag INTE till snö!

      Radera
  2. Idag valde jag bilen. 05 känns lite tidigt att gå längs muren på Skogskyrkogården. Mörkt är det och ensamt.

    SvaraRadera